Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Biuro ZintegrUJ odpowiada za realizację projektów:

- Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Teaching Engagement Development (TED): Nauczyciele akademiccy i doktoranci wobec wyzwań przyszłości

Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

ZADANIE 6
Programy rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich UJ

Programy rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich UJ

Celem Zadania 6 jest podniesienie kompetencji nauczycieli akademickich UJ w zakresie umiejętności dydaktycznych, informatycznych, prezentacyjnych prowadzenia dydaktyki w języku obcym oraz zarządzania informacją poprzez udział w wyspecjalizowanych szkoleniach oraz stażach dydaktycznych.

 

Zaplanowane zostały następujące formy wsparcia:

  1. Program rozwoju umiejętności dydaktycznych (realizowany w postaci licznych, atrakcyjnych kursów, szkoleń i warsztatów),
  2. Program rozwoju umiejętności informatycznych i informacyjnych (mający na celu przybliżyć wykorzystanie w procesie dydaktycznym nowoczesnych narzędzi IT oraz podniesienie kompetencji informacyjnych),
  3. Program rozwoju w zakresie prowadzenia dydaktyki w języku obcym (realizowany poprzez kursy i szkolenia),
  4. Staże dydaktyczne dla nauczycieli akademickich.

Regulamin uczestnictwa w zadaniu 6

Załącznik nr 1

Załącznik nr 1a

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5 - Raport z praktycznego wykorzystania nabytych kompetencji dydaktycznych /pdf/

Załącznik nr 5 - Raport z praktycznego wykorzystania nabytych kompetencji dydaktycznych /doc/

Aplikacja przez system rejestracji ->https://www.sapiens.uj.edu.pl/zintegruj/

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

W ramach zadania 6 - Programy rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich UJ zrealizowano poniższe kursy:

  1. Presentation Skills for Health and Medical Sciences, gr. 1
  2. Presentation Skills for Health and Medical Sciences, gr. 2
  3. Presentation Skills for Health and Medical Sciences gr. 3
  4. Dydaktyka ze studentem zagranicznym, gr. 1 
  5. Dydaktyka ze studentem zagranicznym, cz. 2 
  6. Presentation Skills for Health and Medical Sciences, gr. 4
  7. Presentation Skills for Health and Medical Sciences, gr. 5
  8. Presentation Skills for Health and Medical Sciences gr. 6
  9. Twój student z niepełnosprawnością, gr. 1
  10. Warsztaty z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji, gr. 1
  11. Nowoczesne narzędzia IT w procesie dydaktycznym. Windows
  12. Twój student z niepełnosprawnością, gr. 2
  13. Academic Teaching Excellence, gr. 1
  14. Warsztaty głosu i mowy, gr.1
  15. Warsztaty głosu i mowy, gr.2
  16. Academic Teaching Excellence, gr. 2 
  17. Serwisy WEB 2.0, gr. 1
  18. Origin, gr. 1
  19. Corel Draw, gr. 1

  1. Warsztaty głosu i mowy, gr. 3
  2. Nowoczesne narzędzia IT w procesie dydaktycznym. Moodle, gr. 1
  3. Nowoczesne narzędzia IT w procesie dydaktycznym. SPSS, gr. 1
  4. Presentation Skills, gr. 1 
  5. Presentation Skills, gr. 2
  6. Presentation Skills, gr. 3
  7. Nowoczesne narzędzia IT w procesie dydaktycznym. Statistica, gr. 1
  8. Academic Teaching Excellence, gr. 3 
  9. Osoba z niepełnosprawnością w grupie studenckiej. Trudności i adaptacje, gr. 3
  10. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 1
  11. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 2
  12. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 3
  13. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 4
  14. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 5
  15. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 6
  16. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 8 /szkolenie zamknięte dla JCJ/
  17. Wykorzystanie MT do prow. zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 7
  18. Narzędzia wspierające zdalne prowadzenie zajęć ze studentami, gr. 1
  19. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 9
  20. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 10
  21. Prawo autorskie w działalności naukowej i dydaktycznej, gr. 1
  22. Prawo autorskie w działalności naukowej i dydaktycznej, gr. 2
  23. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 11 /szkolenie zamknięte dla JCJ CM/
  24. Prawo autorskie w działalności naukowej i dydaktycznej, gr. 3
  25. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 12 /szkolenie zamknięte dla Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie UJ/
  26. Narzędzia wspierające zdalne prowadzenie zajęć ze studentami, gr. 2
  27. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 13
  28. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 14
  29. Prawo autorskie w działalności naukowej i dydaktycznej, gr. 4
  30. Prawo autorskie w działalności naukowej i dydaktycznej, gr. 5
  31. Narzędzia wspierające zdalne prowadzenie zajęć ze studentami, gr. 3
  32. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 18 /szkolenie zamknięte dla Instytutu Socjologii/
  33. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 15 /szkolenie zamknięte dla SWFiS UJ CM/
  34. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 16 /szkolenie zamknięte dla SWFiS UJ/
  35. Wykorzystanie Microsoft Teams do prowadzenia zdalnej dydaktyki i współpracy w zespole, gr. 17 /szkolenie zamknięte dla SWFiS UJ/

  1. Skuteczna komunikacja wizualna, gr. 1
  2. Prowadzenie zajęć oraz metody aktywizacji studentów na platformie zdalnego nauczania typu Moodle, gr. 1
  3. MS Teams jako narzędzie komunikacji i nauczania zdalnego w dydaktyce, poziom podstawowy, gr. 19
  4. Metody monitorowania umiejętności studentów poprzez platformę zdalnego nauczania typu Moodle, gr. 1
  5. MS Teams jako narzędzie komunikacji i nauczania zdalnego w dydaktyce, poziom podstawowy, gr. 20
  6. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 1
  7. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 2
  8. Język R, gr. 1
  9. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 3
  10. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 4
  11. Metody monitorowania umiejętności studentów poprzez platformę zdalnego nauczania typu Moodle, gr. 2
  12. MS Teams jako narzędzie komunikacji i nauczania zdalnego w dydaktyce, poziom podstawowy, gr. 21
  13. Prowadzenie zajęć oraz metody aktywizacji studentów na platformie zdalnego nauczania typu Moodle, gr. 2
  14. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 5
  15. Szkolenie w zakresie dydaktyki ze studentem zagranicznym, gr. 3
  16. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 6
  17. Academic Teaching Excellence, gr. 4
  18. Serwisy Web 2.0 w pracy dydaktycznej, gr. 2
  19. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 7
  20. Wykorzystanie narzędzi chmury Office 365 w dydaktyce, poziom zaawansowany, gr. 8
  21. Szkolenie w zakresie dydaktyki ze studentem zagranicznym, gr. 4
  22. Serwisy WEB 2.0 w pracy dydaktycznej, gr. 3
  23. Statystyka dla medyka, gr. 1 
  24. Analiza danych w Stata, gr. 1
  25. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 1
  26. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 1 
  27. Statystyka dla medyka, gr. 2
  28. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 2
  29. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 2
  30. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 3
  31. Analiza danych w Stata, gr. 2
  32. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 3
  33. Projektowanie szkoleń z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi trenerskich dla kadry naukowo-dydaktycznej, gr. 1
  34. Projektowanie szkoleń z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi trenerskich dla kadry naukowo-dydaktycznej, gr. 2
  35. Tworzenie kursów online przy użyciu narzędzia Articulate Storyline 3, gr. 1
  36. Przygotowywanie interaktywnych materiałów edukacyjnych i weryfikacja przyswajania informacji, gr. 1
  37. Tworzenie kursów online przy użyciu narzędzia Articulate Storyline 3, gr. 2
  38. Warsztaty dla kadry dydaktycznej w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji, gr. 2
  39. Rozwój umiejętności trenerskich dla kadry dydaktyczno-naukowej, gr. 1
  40. Warsztaty głosu i mowy, gr. 4
  41. Rozwój umiejętności trenerskich dla kadry dydaktyczno-naukowej, gr. 2
  42. Tworzenie kursów online przy użyciu narzędzia Articulate Storyline 3, gr. 3
  43. Skuteczna komunikacja wizualna, gr. 2
  44. Skuteczna komunikacja wizualna, gr. 3
  45. Skuteczna komunikacja wizualna, gr. 4
  46. Warsztaty głosu i mowy, gr. 5
  47. Warsztaty głosu i mowy, gr. 6
  48. IBM SPSS STATISTICS. Wykorzystanie języka R

  1. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 4
  2. English in spoken communication, gr. 1
  3. Przygotowywanie interaktywnych materiałów edukacyjnych i weryfikacja przyswajania informacji, gr. 2
  4. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 5
  5. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 4
  6. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 6
  7. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 5
  8. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 7
  9. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 8
  10. Język R, gr. 2
  11. Język R, gr. 3
  12. Academic English for university teachers, gr. 1 /online/
  13. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 6
  14. Design Sprint, gr. 1
  15. Warsztaty dla kadry dydaktycznej w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji, gr. 3
  16. Warsztaty dla kadry dydaktycznej w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji, gr. 4
  17. Narzędzia coachingowe w dydaktyce, gr. 1
  18. Wybrane metody i narzędzia analizy danych na przykładach medycznych, gr. 1
  19. Narzędzia IT w procesie dydaktycznym. Bazy danych
  20. Coaching jako metoda podniesienia kompetencji dydaktycznych, gr. 9
  21. Narzędzia coachingowe w dydaktyce, gr. 2 /online/
  22. Narzędzia coachingowe w dydaktyce, gr. 3 /online/
  23. Szkoła Mentorów, gr. 1
  24. Academic Teaching Excellence, gr. 5
  25. Academic Teaching Excellence, gr. 6
  26. Szkoła Mentorów, gr. 2
  27. Academic Teaching Excellence, gr. 7
  28. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 1
  29. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 2
  30. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 7 /szkolenie zamknięte dla JCJ/

  1. Szkoła Mentorów, gr. 3
  2. Academic English for university teachers, gr. 2 /online/
  3. Szkoła Mentorów, gr. 4
  4. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 3
  5. Szkoła Mentorów, gr. 5
  6. Szkoła Mentorów, gr. 6
  7. Pisanie i ocenianie tekstów akademickich w języku angielskim, gr. 1
  8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 4
  9. Uczenie się oparte o problem jako aktywizująca metoda dydaktyczna, gr. 1
  10. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 8 /szkolenie zamknięte dla Instytutu Psychologii/
  11. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 5
  12. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne z elementami emisji głosu, gr. 6
  13. Szkoła Tutorów, gr. 1
  14. Tutoring jako metoda efektywnej pracy ze studentem, gr. 9 /szkolenie zamknięte dla Instytutu Socjologii/
  15. DTMethod, gr. 1
  16. Co trzeba wiedzieć o kryzysie klimatyczno-ekologicznym ucząc na Uniwersytecie Jagiellońskim?, gr. 1
  17. Co trzeba wiedzieć o kryzysie klimatyczno-ekologicznym ucząc na Uniwersytecie Jagiellońskim?, gr. 2
  18. DTMethod, gr. 2
  19. DTMethod, gr. 3
  20. Szkoła Tutorów, gr. 2
  21. Szkoła Tutorów, gr. 3
  22. Szkoła Tutorów, gr. 4
  23. Warsztaty kreatywne Design Thinking „ProjektUJ użyteczne procesy dydaktyczne", gr. 1
  24. Warsztaty kreatywne Design Thinking „ProjektUJ użyteczne procesy dydaktyczne", gr. 2

  1. Trening międzykulturowy, gr. 1
  2. Trening międzykulturowy, gr. 2
  3. Trening międzykulturowy, gr. 3
  4. Trening międzykulturowy, gr. 4
  5. Trening międzykulturowy, gr. 5