Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Bieżące informacje dla kadry zarządzającej i pracowników administracji

Aktualnie prowadzone kursy

Bieżące rejestracje

  • Organizacja dostępu i efektywne przetwarzanie informacji w procesach, 25.01.2019 (8:30-14:30), gr. 1
  • Organizacja dostępu i efektywne przetwarzanie informacji w procesach, 01.02.2019 (8:30-14:30), gr. 2
  • Organizacja dostępu i efektywne przetwarzanie informacji w procesach, 15.02.2019 (8:30-14:30), gr. 3
  • Zarządzanie małymi zadaniami i komunikacja w zespole, 08.02.2019 (8:30-14:30), gr. 1
  • Zarządzanie małymi zadaniami i komunikacja w zespole, 22.02.2019 (8:30-14:30), gr. 2
  • Zarządzanie małymi zadaniami i komunikacja w zespole, 08.03.2019 (8:30-14:30), gr. 3
  • Podejście procesowe w różnych koncepcjach zarządzania, 8.02.2019 (8:30-11:45)
  • Zarządzanie ludźmi w Lean Management, 08.02.2019 (12:00-15:15)

Cykl szkoleniowy przygotowujący do szkolenia i certyfikacji GREEN BELT:

  • Wprowadzenie do restrukturyzacji procesowej i Lean Management, MODUŁ 1
    TERMIN: 25.02.2019, 08:30-11:45 (4 GODZ.)
  • Analiza i opis procesu, MODUŁ 2
    TERMIN: 25.02.2019, 12:00-15:15 (4 GODZ.)
  • Projektowanie procesów – Flowchart, MODUŁ 3
    TERMIN 04.03.2019, 12:00-15:15 (4 GODZ.)
  • Projektowanie procesów SIPOC, MODUŁ 4
    TERMIN 18.03.2019, 8:30-11:45 (4 GODZ.)
  • Dokumentowanie procesów – SOP, MODUŁ 5
    TERMIN 18.03.2019, 12:00-15:15 (4 GODZ.)
  • Projektowanie procesów VSM, MODUŁ 6
    TERMIN 25.03.2019, 08:30-11:45 (4 GODZ.)
  • Optymalizacja procesów, MODUŁ 7
    TERMIN 25.03.2019, 12:00-15:15 (4 GODZ.)
  • Techniki rozwiązywania problemów w procesach (5WHY, diagram Ishikawy, Metoda Pareto, burza mózgów), MODUŁ 8
  • TERMIN 01.04.2019, 08:30-15:15 (8 GODZ.)
     

Rejestracja

Planowane kursy

Wykaz planowanych kursów  znajduje się na stronie:
- Zadanie 7 -> Lista szkoleń/kursów



 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności dla kadry zarządzającej i pracowników administracyjnych

news kadra

Kursy dla kadry zarządzającej i pracowników administracyjnych

15.01.2019

Informujemy, że od dnia 15.01.2019 r. do 31.02.2019 r. trwa rekrutacja na kursy dla kadry zarządzającej i pracowników administracyjnych:

więcej o Kursy dla kadry zarządzającej i pracowników administracyjnych
news kadra

Prezentacja programu rozwoju kadr zarządzających i administracyjnych uczelni

18.11.2018
Prezentacja programu rozwoju kadr zarządzających i administracyjnych uczelni
więcej o Prezentacja programu rozwoju kadr zarządzających i administracyjnych uczelni

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kadra zarządzająca i pracownicy administracyjni - pełny opis oferty

ZADANIE 7
Programy rozwoju kadr zarządzających i administracyjnych uczelni

Celem Zadania 7 jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry UJ poprzez realizację następujących programów wsparcia:

 

  1. Program przywództwa akademickiego i rozwoju kompetencji zarządczych - szkolenia szyte na miarę (program obejmuje szereg szkoleń związanych m. in. z przywództwem akademickim – Higher Education Academy, zarządzaniem zespołem, projektami, finansami, autoprezentacją i wystąpieniami publicznymi, a także kurs PRINCE 2);
  2. Program zarządzania procesowego;
  3. Program wsparcia kadry w zakresie współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym (szkolenia dotyczące własności intelektualnej oraz przedsiębiorczości);
  4. Program rozwoju kompetencji interpersonalnych (m. in. szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu asertywności, zarządzania emocjami, negocjacji, kreatywnego myślenia).
więcej o

ZADANIE 8
Wsparcie informatycznych narzędzi zarządzania i edukacji w UJ

Celem Zadania 8 jest zwiększenie informatyzacji uczelni poprzez rozwój informatycznych narzędzi zarządzania i tworzenie otwartych zasobów informatycznych. Powyższe zostanie osiągnięte w wyniki realizacji następujących przedsięwzięć:

  1. Usprawnienie systemu SAP (Zintegrowany System Zarządzania Uczelnią);
  2. Usprawnienie systemu USOS (Uczelniany System Obsługi Studentów);
  3. Rozwój narzędzi informatycznych Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich UJ w wyniku implementacji następujących komponentów:
  1. Maxqda Plus - licencja single user;
  2. PS Quaestio Pro asysta;
  3. Oprogramowania do realizacji badań techniką CATI ze wsparciem serwisowym, implementacją aplikacji serwerowych oraz pakietem podstawowych szkoleń dla użytkowników;
  4. interaktywnego systemu ankietyzacji i ewaluacji.
  1. Rozwój narzędzi informatycznych Wydziału Bichemii, Biofizyki i Biotechnologii -Wirtualny desktop - stworzenie wirtualnych zasobów dostępnych w technologii on demand;
  2. Program rozwoju zasobów edukacyjnych na Wydziale Prawa i Administracji UJ – wprowadzenie E-podręcznika składającego się z 810 modułów;
  3. Program rozwoju zasobów edukacyjnych na Wydziale Fizyki, Astronomii
    i Informatyki Stosowanej UJ obejmujący:
  1. interaktywny podręcznik z zadaniami z logiki i teorii mnogości dla informatyki stosowanej;
  2. On-Line Complexity (Złożoność na żywo);
  3. stronę internetową i pakiet interaktywnych programów do nauki statystyki;
  4. wykłady offline oraz zintegrowane środowisko programistyczne do kursów Geometria 3D dla projektantów gier wideo oraz programowanie symulacji fizyki w czasie rzeczywistym.
więcej o